Talep Takip Sistemi Aktif Edilmiştir.
Üniversitemiz bünyesinde kullanılan tüm servis ve uygulamalara hızlı erişim sağlamak ayrıca ilgili birimlerden talepte bulunmak ve talep durumunu izlemek amacı ile Başkanlığımız tarafından Talep Takip Sistemi çalışmaları gerçekleştirilmektedir.
Talep Takip Sisteminde ilk etapta Bilgi İşlem Daire Başkanlığı modülü aktif edilmiş olup diğer birimler ile ilgili çalışmalar devam etmektedir. Bilgisayar arızası, teknik servis, sistem, ağ sorunları, yazılım, web sayfası vb. tüm taleplerin Talep Takip Sistemi üzerinden yapılması gerekmektedir.
Ayrıca personel ve birimler için kurumsal e-posta talepleri online ortama taşınmış olup AFSU Portal sisteminden veya Başkanlığımız web sayfasında Başvuru Formları başlığı altında e-posta başvuru formu linkinden (
epostatalep.afsu.edu.tr) online formun arayüz yardımı ile doldurularak üstyazı ile Başkanlığımıza gönderilmesi gerekmektedir.
Talep Takip Sistemine Başkanlığımız web sayfasından ve
https://portal.afsu.edu.tr adresi üzerinden erişim sağlanabilir. Kullanıcılar e-posta bilgileri ile sisteme giriş yaptıktan sonra ilgili tüm taleplerini bu sistemden yapması gerekmektedir.
Güncelleme Tarihi: 2 Ağustos 2023
Okunma Sayısı: 387